zaterdag, april 26, 2008

Meivakantie

Nog bijna kan ik het niet bevatten, maar ik heb vakantie. Ik heb het gehaald. Elf hele werkdagen vrij, 17 dagen niet naar mijn werk. De laatste weken waren hectisch, donderdag spande de kroon. Na het werk even naar het ziekenhuis, 's avonds in de file. Om half 10 thuis en direct naar bed, want de volgende dag weer om half 7 in de auto. Maar ik heb het gehaald, ik heb zelfs veel afgemaakt die laatste dag en ik heb echt echt heel echt vakantie.

Vanmorgen was ik gewoon om 6 uur wakker. Naar de markt geweest, naar de tuinmarkt geweest, veel geld uitgegeven. Ik ben te moe om echt te schrijven, mijn vakantie is wel begonnen maar mijn tempo ligt nog veel te hoog. En toen gewandeld, in ons zo geliefde Esdallandschap. Wat is het mooi, dat veel te late prille voorjaar. Wat is het lekker om door een beekje te waden, om zand onder je voeten te voelen en knoppen open te zien gaan.

We waren niet de enige wandelaars, maar druk is het nog niet. Het wordt ook geen zomer deze vakantie, dus druk in het bos zal het sowieso niet worden. Maar ons zul je er kunnen vinden. Ik word altijd zo gelukkig daar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.