woensdag, mei 09, 2012

Tast week 19

De steek voor de Tast van deze week is de half chevron, de halve chevronsteek dus. Net als met de chevron stitch vond ik het een plezier om hier aan te werken. Ik kreeg meteen beelden in mijn hoofd van allemaal figuren die hiermee te maken zijn. Schubben van een krokodil, een slang, groepen schoolkinderen in een kring of rond de aarde. Het is een heel aardige steek.

Maar ik heb me toch beperkt tot een gewoon proeflapje, met hooguit de impressie van een rijtje mensen. Stickmen heet dat geloof ik. De levendigheid en het plezier straalt ervan af.

2 opmerkingen:

  1. Dag Christina,

    Mijn stekenlapjes worden morgenochtend gepost, maar ik vond het ook een hele inspirerende steek. Nog veel meer beelden schoten me te binnen van o.a. een brug of een aquaduct. Uiteindelijk heb ik een soort krokodil geborduurd!

    Groeten, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. good work. i love the way those men are dancing in arow.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.