woensdag, september 05, 2007

Moe

Moe heb ik al wel eerder geschreven. Nieuwe indrukken zijn heel vermoeiend. De reis begint al korter te worden. Het filerijden went, en ik kan al beter inschatten wanneer de rode remlichten beginnen. En ach, als het al een keer boem is, dan is het zeker mijn beurt.

Het werk went ook. Wel zwaar is dat nu de druk op de tweede helft van de week ligt, maar dat zal ook wel gaan wennen. Heerlijk is dat ik toch goed bij kan komen op de halve dagen, en dat die dagen zo lang lijken. Omdat ik toch vroeg opsta, doe ik gewoon veel zo'n dag.

Ik zal nog wel veel nieuws leren, veel onbekende dingen. Maar het niveau van het werk kan ik makkelijk aan. Dat is niet eens wennen.

Voorlopig zet ik het nadenken over andere dingen even aan de kant. Dat kan er gewoon niet objectief bij. Behalve dan het nadenken over reizen. Meivakantie of zomervakantie? Heerlijk, dat dagdromen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.