zondag, oktober 08, 2006

Weekend

In het weekend hoor je bij te komen van de vermoeiende werkweek. Dat heb ik ook gedaan, maar toch ben ik nog heel moe. Ik schrijf dus nu alleen een heel klein stukje, zonder te letten op stijl e.d.

Donderdag de laatste werkdag van de week, was tikkie emotioneel, maar wel nuttig. Ik word gewaardeerd en dat doet goed.

Vrijdag heel veel geld uitgegeven. We zijn naar het centrum geweest en hebben daar een paar winkels leeggekocht, met schoolspullen, eten, kado's etc.

Zaterdag verjaardagsfeest in Amsterdam. In de ochtend vroeg weg, eerst nog kranten bezorgd voor de buren. Toen om 8 uur de trein, eersteklas, en om 10 uur de wallen op. Laatst zagen we in een tv-programma een item over Onze Lieve Heer op Solder, en daar was mijn Amsterdamse echtgenoot nog nooit geweest. Toevallig liepen we er langs, en we hebben er eens gekeken. Dat was zeker de moeite waard. Koffie hadden we al gehad, dus we hadden de tijd. Erg bijzonder. Daarna over de wallen via MrB en de condomerie naar de Metro, koffie met gebak en broodjes, Artis en Indiaas eten. Zalig. Het was een leuke dag, maar wel vermoeiend.

Zondag, vandaag dus, uitslapen en wandelen in het bos. De route met blauwe paaltjes was te druk, dus zelf maar wat uitgestippeld. Dat was mooi, aardster gevonden, genoten van de rust. Mooi bos is het toch.

Wordt morgen vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.