dinsdag, juli 24, 2007

Nieuwe baan


Daar ben ik weer, na lange tijd. Met opnieuw een nieuwe baan. Net als mijn blog uit augustus 2006.

Als ik mijn schrijfsel doorlees merk ik dat de tevredenheid toen al niet 100% was. En dat was het vooraf ook niet. Het percentage is in een jaar alleen maar omlaag gegaan.

Laat ik voor de grap nu ook eens een lijstje met voor- en nadelen maken, en dan kijken wat ik daar over een paar maanden of een jaar over denk. Want het lijstje van vorig jaar bleek qua voordelen echt niet te kloppen.

Voordelen:
werken met leerlingen
'mijn' omgeving
goed contract
betere beloning

Nadelen:
lange reistijd
5 dagen ipv 4
wel heel snel weer iets nieuws

Het was dit keer makkelijker de voordelen op te schrijven, maar ik werk er dan ook nog niet. Ik word niet ingewerkt op één vak, ik krijg gewoon taken en dat doe ik voorlopig niet alleen. Ik zal zeker op de lange termijn de taken van mijn collega raadslid meer en meer over gaan nemen en dat voelt ook goed. Weinig druk in het begin op die helft van de baan, maar meer met de jaren. Ik kan er dus echt ingroeien, na een jaar op mijn tandvlees leven. Nou maar kijken of ik de reis goed kan doen. Zo niet, toch maar eens nadenken over verhuizen.

Stieken kijk ik wel al regelmatig op funda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.