vrijdag, september 08, 2006

Kiezen

Vanmiddag tijdens de wandeling hebben we weer een heleboel paddestoelen gezien. Als er zoveel mooie paddestoelen staan als nu, dan wordt het moeilijk om ze allemaal te fotograferen. Dan moet je echt keuze's maken. De gewone plaatjeszwammen negeer ik eigenlijk al. Alleen wat opvallend mooi is, wat ik nog nooit eerder gezien heb of wat toevallig opvalt wordt nog op de digitale plaat gezet.

In de herfstvakantie willen we een paar dagen naar Luxemburg. Er zijn verschillende opties, maar 2 springen er uit. Gewoon een hotel maar wel een hemelbed. Of een arrangement met sauna, zwembad en grill-maaltijd..maar wel zonder hemelbed

Straks moeten we ook weer naar de stembus. Je wordt nu al doodgegooid met reclame voor de eigen broeders en zusters, en hier en daar met smerigheid over de anderen. Tot de laatste verkiezingen wist ik het nooit, ik hinkte op 2 gedachten. Nu ben ik er eigenlijk al wel uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.