woensdag, mei 02, 2012

Tast week 18

De steek voor de Tast van deze week is de crossed buttonhole, de gekruiste festonsteek dus.  crossed buttonhole.
Een leuke steek, maar ik heb er niet zo mijn best op gedaan zie ik. Nou ja, ik heb wel geprobeerd om wat te variëren. Onder andere met kruisjes van 3 steken in plaats van 2. Maar verder was het eigenlijk gewoon lekker bezig zijn met een bekende steek. En vond ik het zalig om in een ligstoel in het zonnetje te werken, vandaar mijn verslapte concentratie. Volgende keer beter, en wellicht ook wel verbetering in het maandoverzicht van Mei. Wat me er op brengt dat ik het totaalplaatje van maart nog moet tonen, en dat ik kan beginnen aan het totaalplaatje van april. Maar ook daarover volgende keer meer.

1 opmerking:

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.