dinsdag, januari 18, 2011

Ideeën tuimelen door mijn hoofd

Kent u die uitdrukking dames en heren? Als muizen die tuimelen door de houtsnippers. Ik ben er zo druk mee, dat mijn gedachten niet meer tot stilstand komen. Hoeft ook even niet, behalve als ik slaap. Als ik die gedachten nou in slagorde weet te krijgen heb ik binnenkort groot nieuws. En anders gaat het leven door zoals het gaat. Met een cursus geologie die voorlopig mijn dinsdagavond vult. En dan thuis nog even zitten, om het allemaal te laten bezinken. Niet nog meer getuimel in mijn hoofd.

2 opmerkingen:

  1. Lol nee, die uitdrukking had ik nog nooit gehoord. Maar ben wel erg benieuwd naar het eventuele grote nieuws dat er misschien aan komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chips, mijn hele bericht weer gewist. Hier de korte versie dan maar:
    Ik hoop dat je ze snel weer op een rijtje hebt! :-)
    Succes!
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.