dinsdag, november 04, 2008

Duitsland, Halloween en de verdwenen tekst.

Heb je net een blog af over je omzwervingen in de Herfstvakantie, floept je internetbrowser eruit. Alles verdwenen. En ik heb nog geen moed gehad om alles opnieuw te plaatsen. Er stonden namelijk plaatjes bij, en daardoor ging het mis. Dus als ik nu weer plaatjes plaats...... Mijn oplossing gaat worden dat ik gewoon de plaatjes in een ander logje ga zetten.

Duitsland dus, met omzwervingen. Één plaatje ga ik in dit blog bijplaatsen. De foto van mijn nieuwe jas. Prompt ging namelijk mijn enige jas voor tussenseizoenen kapot tijdens onze trip, dus ik heb een nieuwe gekocht. Niet in de Bijenkorf waar wij op dat moment net liepen, maar er tegenover. Ik vind m mooi, sierlijk, niet te saai en toch lekker neutraal.

Duitsland was heerlijk, een verademing. Het landschap was prachtig, ook al hebben we niet veel zon gezien. Maar we hebben wel droog weer gehad voor de wandeling, en toch veel moois gezien. Paddestoelen, vakwerkhuizen en een heerlijk hotelletje. Midden in het bos, achter een slagboom, met een beekje en korenmolen en enorme Biergarten.

Omdat het hotel aan de beek lag begonnen alle wandelroutes heuvelopwaarts, en dat hebben onze spieren gevoeld. De wandeling op woensdag was heerlijk. Eerst lekker ontbijt in het hotel, daarna de koffers inpakken en de benenwagen genomen. De planning was een rondje van 5,5 km, en als het kon iets langer. Uiteindelijk hebben we 2 routes gecombineerd en kwamen we rond de 10 km uit. Niet zo heel ver, behalve de heuvels dan.

De dinsdagavond hadden we ook al gewandeld, even langs de beek, beetje klimmen en via een voorde terug. Daarna heerlijk eten, maar wel de groente gemist. Als ik langer in het hotel zou blijven zou ik elders gaan eten.
En de rest? Dat komt bij de foto’s

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.